LOGIN | REGISTER

Search:

Type: Posts; User: birdman500m; Keyword(s):

Search: Search took 0.19 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    375

    I'm 6'1 and 180 and the 5'8 31L is good for me i...

    I'm 6'1 and 180 and the 5'8 31L is good for me i was nervous about going that short but it works great from thigh high to overhead waves
  2. Replies
    91
    Views
    11,621

    You just gotta keep going and it comes back i had...

    You just gotta keep going and it comes back i had a rough couple of years my best friend who got me into surfing died in 2008 from drugs then i went down that same path in 2010 i lost my liscence for...
  3. Replies
    105
    Views
    3,395

    I went to University of Rhode Island, and rented...

    I went to University of Rhode Island, and rented a house on the beach in east matunuk it was a great experience plenty of different wave options point breaks and beach breaks I miss that place, i'm...
  4. Replies
    10
    Views
    649

    I'm just curious what kinda fins do you guys use...

    I'm just curious what kinda fins do you guys use in your hypos i have jc1 blackstix and they work good i was wondering what else would work maybe something for when the surf is bigger. I also wanted...
  5. Replies
    10
    Views
    649

    im 180 and 6'1 and the 5'8 is perfect for me the...

    im 180 and 6'1 and the 5'8 is perfect for me the 5'10 would be to big for me i figure i was kinda nervous about going that short but i'm glad i did
  6. Replies
    17
    Views
    1,286

    Waist to stomach high and fun at my spot i can...

    Waist to stomach high and fun at my spot i can see ac from it, offshore all day it was still looking fun when i left i surfed for 6 hours i'm beat
  7. Replies
    53
    Views
    3,410

    the forecasts are conflicting si calls for the...

    the forecasts are conflicting si calls for the winds to go sw to ssw in lbi, but noaa and surfline and magic seaweed are calling for west winds all day I hope si is wrong if not i'll have to explore...
  8. Who gives a **** as long as they aren't blowing...

    Who gives a **** as long as they aren't blowing it in your face or throwing there butts around, there addicted to it big deal why does it bother you so much get a life baby babygrand
  9. Replies
    26
    Views
    2,446

    I haven't surfed matunuck or pj in forever since...

    I haven't surfed matunuck or pj in forever since I'm back in jersey but matunuck was always real chill is long is you stayed out of the old lb locals way, i've seen then gang up on people, at PJ i've...
  10. Replies
    103
    Views
    6,463

    I live in NJ now but I lived in the Naragansett/...

    I live in NJ now but I lived in the Naragansett/ Matunuck area for 3 years. NJ is more consistent for sure, but Rhody picks up south swells better especially with some west in them but you miss out...
  11. Replies
    18
    Views
    1,310

    My first was a 7'6" WRV big guy new style fish...

    My first was a 7'6" WRV big guy new style fish shape it was a great board to learn on I rode that thing forever now its delaminated and has dings all over but it still floats probably soaks up some...
  12. Replies
    31
    Views
    2,605

    Theres waves in NJ + a lot of jews who don't tip

    Theres waves in NJ + a lot of jews who don't tip
  13. Replies
    17
    Views
    1,774

    Water Temp AC 32.7 WtF

    Whats up with that is it really that cold? Does anybody know if that thermometer is on the ocean side? Thats really cold, I need one of those heated vests.
  14. Replies
    101
    Views
    4,449

    Shows how much you know wacky kooky the best...

    Shows how much you know wacky kooky the best fishing is in the fall and spring and it can be pretty cold, so a lot of them aren't fair weather fishermen, can't we all just get along? I fish and surf...
  15. Replies
    158
    Views
    10,190

    Poll: Less Vulgarity? How bout you suck my balls you...

    Less Vulgarity? How bout you suck my balls you bible thumping kook
  16. Replies
    16
    Views
    1,181

    It can't be that bad in florida whats the water...

    It can't be that bad in florida whats the water temp in the low 60's damn, I got flushed out yesterday at LBI and that **** sucked took my breath away.
  17. Replies
    17
    Views
    842

    those were some good pics to bad its on a sup...

    those were some good pics to bad its on a sup site.
  18. Replies
    23
    Views
    2,012

    this sharp eye disco is nice paddles pretty good,...

    this sharp eye disco is nice paddles pretty good, today it was kinda choppy with the side shore winds then it switched offshore and got pretty hollow chest high, It handled both well, i had a blast...
  19. Replies
    23
    Views
    2,012

    Yeah I'm not worried about the haters hinmo24t I...

    Yeah I'm not worried about the haters hinmo24t I haven't tried the disco out yet, I'm hoping tomorrow the winds will be alright, it looks like there is some swell in the water. I'll let you know how...
  20. Replies
    23
    Views
    2,012

    BTW #Belmarsucksballs

    BTW #Belmarsucksballs
  21. Replies
    23
    Views
    2,012

    Sold!!!!!!!

    Sold!!!!!!!
  22. Replies
    23
    Views
    2,012

    yeah for real i guess they have nothing better to...

    yeah for real i guess they have nothing better to do
  23. Replies
    23
    Views
    2,012

    And btw I live in South Jersey, it's like a...

    And btw I live in South Jersey, it's like a totally different state, it sucks we get a bad rap down here for the people up north.
  24. Replies
    23
    Views
    2,012

    Yeah it comes with the fins future fiberglass...

    Yeah it comes with the fins future fiberglass am2. i'm selling it because I just got a new sharp eye disco
  25. Replies
    23
    Views
    2,012

    Al Merrick Flyer F for sale 6'2" NJ

    Flyer F 6'2" X 19 5/8" X 2 1/2. This board is in excellent condition besides a few minor pressure dings on the deck. $300. I am located in Burlington county NJ
Results 1 to 25 of 25