LOGIN | REGISTER

Search:

Type: Posts; User: boogitym; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.21 seconds.

  1. Yeah man... Mary is good people. I had stretch...

    Yeah man... Mary is good people. I had stretch ratboy and wore the black/yellow trucker hat for the afternoon sess...Surfed 8am until 5?... Next come say hello ... Im usually around when conditions...
  2. https://m.youtube.com/watch?v=pRaiYgaOU8U ...

    https://m.youtube.com/watch?v=pRaiYgaOU8U


    Lil better vid...no idea who guys are riding... Drop some names if u recognize em
  3. Thursday was fun... Orange shorts got a bunch

    https://m.youtube.com/watch?v=biyDBAEDYHQ

    Took off work... Worth it... Had a blast... Dillon from cape may and frack killing it too....
  4. Replies
    68
    Views
    6,499

    2nd session no monco holy crap.... Glass clean...

    2nd session no monco holy crap.... Glass clean big peaks few feet over on sets....i was like wow playful but other cats were freaking... Long island kids were like we drove from LI and...
  5. Replies
    68
    Views
    6,499

    Surfed inlet.... Prob second guy out and first...

    Surfed inlet.... Prob second guy out and first guy kept ditching his board right in front of me... Green board guy in middle maybe u saw him. Peak wasnt working early and rest of town and ****pipe...
  6. Thread: Hash Pens

    by boogitym
    Replies
    49
    Views
    1,402

    I agree ive had bho that was incredible... People...

    I agree ive had bho that was incredible... People talk **** but i dunno its hands down some of the best ive tasted. Sour diesel shatter you can see thru.. Nuts.... After that i dont really want...
  7. Thread: Hash Pens

    by boogitym
    Replies
    49
    Views
    1,402

    Yeah ... You guys will be singing a different...

    Yeah ... You guys will be singing a different tune when someone puts u on to the real thing. Solventless extracts from cali and colorado are the truth...getting it is tough. Finding a god pen is...
  8. Replies
    69
    Views
    4,156

    he's john blake and he is bad as can and he...

    he's john blake and he is bad as can
    and he knowwwwsss he is the best
    cuz he's john blake and he is bad as can
    and he knows he is the best

    heeeeeee's big and he's strong
    and you he's badder...
  9. Replies
    40
    Views
    2,870

    I haven't posted in a while, but today i feel a...

    I haven't posted in a while, but today i feel a need. Sunday waves were super fun and I'd thought I would go back to same sandbar monday. No kids. No lifeguards. Barrels from 6 to 9am booya. ...
  10. Replies
    40
    Views
    2,870

    agro squan lifeguard

    I haven't posted in a while, but today i feel a need. Sunday waves were super fun and I'd thought I would go back to same sandbar monday. No kids. No lifeguards. Barrels from 6 to 9am booya. ...
  11. Wait... You gave someone else the lbpd's #? ...

    Wait... You gave someone else the lbpd's #? Thats being a d!ck

    What is your rational for that?
  12. You read the forum rules? All this coming from...

    You read the forum rules? All this coming from a guy who tried to call southjettybob but called the long branch police dept instead! Then complained he almost got in trouble. I surfed pullman...
  13. Replies
    84
    Views
    5,757

    Why continue?... LOVE... And cuz i still can. ...

    Why continue?... LOVE... And cuz i still can. When i cant no more i wont i guess... Til then gonna spin on my head and get winter barrels then ride some pow...

    And for my kids... I mean how...
  14. Replies
    84
    Views
    5,757

    http://m.youtube.com/watch?v=kkkOBw5j70w&desktop_u...

    http://m.youtube.com/watch?v=kkkOBw5j70w&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DkkkOBw5j70w

    Felt a need to prove it wasnt just drunken wedding dancing... People actually do this!

    For real tho how many 34...
  15. Replies
    84
    Views
    5,757

    9954 Class 3 sep shoulder 6 mnths after broke...

    9954

    Class 3 sep shoulder 6 mnths after broke my ankle... Another 2 mnths outta water..

    Lets recap in 9 mnths broke eye socket, broken ankle ( not a sprain a ****ing break), then type 3 ac...
  16. Replies
    84
    Views
    5,757

    9953 Broken ankle breakdancing three months...

    9953

    Broken ankle breakdancing three months later... No walking at all 2 months from june 26 th to sept 1 st.. Worst summer ever.
  17. Replies
    84
    Views
    5,757

    9952 San diego last day of trip... Board to...

    9952

    San diego last day of trip... Board to face.. Got to keep my sight but it was close.
  18. Replies
    191
    Views
    13,379

    Bigfoot it is might have inched past beetle it is

    Bigfoot it is might have inched past beetle it is
  19. Replies
    191
    Views
    13,379

    Coen wrote an article to surfline claiming the...

    Coen wrote an article to surfline claiming the acoe helped a certain break it actually ruined. What kinda propaganda bs is that. He also sent pics...blasphemy. He defended it online on some...
  20. Replies
    191
    Views
    13,379

    I wasnt insulting you... You are bad as can and...

    I wasnt insulting you... You are bad as can and you know you're the best:)

    Honestly...just funny zingers like cum jacuzzi

    I believe ive added to the thread but far from a hijack

    Besides...
  21. Replies
    191
    Views
    13,379

    Ha...I know nothing about your Parmenter...

    Ha...I know nothing about your Parmenter mentions. I applaud your satire but not sure those included realize the picture of kookdom you frame them in. Actually pretty clever and very East Coast...
  22. Replies
    191
    Views
    13,379

    Yeah... He is a real Parmenter. Owned.

    Yeah... He is a real Parmenter. Owned.
  23. Replies
    191
    Views
    13,379

    will pus$yfart be there?

    will pus$yfart be there?
  24. Replies
    191
    Views
    13,379

    will *****fart be there?

    will *****fart be there?
  25. Replies
    191
    Views
    13,379

    Actually the funny part is that this dude is...

    Actually the funny part is that this dude is really owning you guys and you love it.

    That Buckley kid is from Belmar and they actually publish his garbage in the real mags. It's so bad. The...
Results 1 to 25 of 51
Page 1 of 3 1 2 3