close ad [x]

Search:

Type: Posts; User: DawnPatrolSUP; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. All of the Inlets, Jetties, Piers, and reef...

    All of the Inlets, Jetties, Piers, and reef breaks.
  2. Replies
    25
    Views
    646

    And then there's this... this I tend to agree...

    And then there's this... this I tend to agree with too, although having a leash has saved me a long swim on a BIG day a few times. I believe I could of made the swim in, but having that leash...
  3. Replies
    25
    Views
    646

    Probably the only thing you've ever posted that I...

    Probably the only thing you've ever posted that I agree with. HAHAHA
  4. Replies
    27
    Views
    826

    Great thread Tard, bravo! HAHAHAHA

    Great thread Tard, bravo! HAHAHAHA
  5. Replies
    149
    Views
    4,557

    Ask Chuck-a-Boo-Boo how to handle this crap! He's...

    Ask Chuck-a-Boo-Boo how to handle this crap! He's a DP legend, 1-0 with 1 KO, unconquered! Two dudes in the ocean can't get out of each others way.... wow
  6. Replies
    36
    Views
    1,474

    +1 Doug, +1

    +1 Doug, +1
  7. Thread: Totally

    by DawnPatrolSUP
    Replies
    34
    Views
    1,139

    Hmmm, something fishy going here... Barry have...

    Hmmm, something fishy going here...

    Barry have you done w/Riley?
  8. Thread: Totally

    by DawnPatrolSUP
    Replies
    34
    Views
    1,139

    Jawn, what have you done w/Riley?

    Jawn, what have you done w/Riley?
  9. Replies
    178
    Views
    9,843

    o barry a troll's troll HAHAHA

    o barry

    a troll's troll HAHAHA
  10. Thread: Totally

    by DawnPatrolSUP
    Replies
    34
    Views
    1,139

    Couldn't find it on youtube, but... ...

    Couldn't find it on youtube, but...

    http://www.anyclip.com/movies/the-breakfast-club/bender-teases-andrew-and-claire/#!quotes/

    Totally
  11. Replies
    61
    Views
    1,613

    Totally

    Totally
  12. Replies
    24
    Views
    816

    https://www.youtube.com/watch?v=U88kZ6mqrg0

    https://www.youtube.com/watch?v=U88kZ6mqrg0
  13. Replies
    178
    Views
    9,843

    I can't speak for everybody, but Tampa Bay and...

    I can't speak for everybody, but Tampa Bay and surrounding areas does NOT need more rain, that's all we've gotten for the past month and a half, we need a break from the damn rain! The last bad rain...
  14. Replies
    178
    Views
    9,843

    Good sh*t LazyE! hahaha

    Good sh*t LazyE! hahaha
  15. Replies
    61
    Views
    1,613

    We'll see if we can get a little more mileage out...

    We'll see if we can get a little more mileage out of that term, put a few extra coins in your pocket, it's SI forum gold!
  16. Replies
    61
    Views
    1,613

    Oh you know it! HAHA, man what gem, how's your...

    Oh you know it! HAHA, man what gem, how's your chest bone btw? Any lingering issues?
  17. Replies
    61
    Views
    1,613

    Oink Oink! :p

    Oink Oink! :p
  18. Replies
    61
    Views
    1,613

    Only thing i'm mounting on my mouth is my wife's...

    Only thing i'm mounting on my mouth is my wife's Vag!
  19. Replies
    178
    Views
    9,843

    You're on a roll Peajay! HAHAHA

    You're on a roll Peajay! HAHAHA
  20. Replies
    61
    Views
    1,613

    We need morons in the world Barry, without morons...

    We need morons in the world Barry, without morons we wouldn't have people that we could pay to do stuff for us.
  21. Replies
    61
    Views
    1,613

    Pretty sure that would screw up your fin setup...

    Pretty sure that would screw up your fin setup and wouldn't work out well for you if you did that. I can imagine how much drag that would create. Seems like a terrible idea honestly.
  22. Replies
    178
    Views
    9,843

    16370

    16370
  23. Replies
    61
    Views
    1,613

    That's hilarious! HAHAHA

    That's hilarious! HAHAHA
  24. Replies
    178
    Views
    9,843

    CHOOOO CHOOOO!!!!! Let the record reflect I...

    CHOOOO CHOOOO!!!!! Let the record reflect I called a Major Hurricane before the end of August. If she gets any stronger it could come true! :cool:
  25. Replies
    24
    Views
    842

    That looks identical to the one I used to go to...

    That looks identical to the one I used to go to years ago! HAHA
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4