LOGIN | REGISTER

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 22
  1. #1
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    VB via PR and HI
    Posts
    231

    Va beach shenanigans

    If you've got some free time at lunch and wanna see something hilarious check out the croatan/pendelton cam. SUP'er has just taken out 3 shortboarders and they're still dropping in on him. Better than a soap opera. Can't really figure out what anybody is doing in the water, anyway.

  2. #2
    Quote Originally Posted by havanasand View Post
    If you've got some free time at lunch and wanna see something hilarious check out the croatan/pendelton cam. SUP'er has just taken out 3 shortboarders and they're still dropping in on him. Better than a soap opera. Can't really figure out what anybody is doing in the water, anyway.
    VA Beach? I heard that people "dump" in the water there like it's their job. Dirty South.

  3. #3
    Join Date
    May 2012
    Location
    Virginia Beach
    Posts
    59
    Images
    1
    Haha, one time on that cam, I've seen a bunch of people with foamies trying to catch a wave and about 6 of them all tried to catch the same wave. It seemed like their first intention was to let go of the board when they got on the wave. It was hilarious to watch because after a wave you would see a confetti of foam surfboards launching into the air haha.

  4. #4
    Quote Originally Posted by Anthonyz View Post
    It was hilarious to watch because after a wave you would see a confetti of foam surfboards launching into the air haha.
    +1 Confetti...

  5. #5
    They run that surf school right there @ croatan so that might have something to do with it. VB would be a lot cooler if some people just chilled out and had some common sense and courtesy. I guess thats true of the whole damn planet.

  6. #6
    Yep! Summer is not the time to ride VB Its tourist season.
    Quote Originally Posted by blasteroid View Post
    They run that surf school right there @ croatan so that might have something to do with it. VB would be a lot cooler if some people just chilled out and had some common sense and courtesy. I guess thats true of the whole damn planet.

  7. #7
    Well the sad truth of this situation is VB likes to advertise the **** out of having ECSC here and I've seen commercials when on vacation advertising VB as a place to come learn to surf. In reality, there are so many laws in the summer restricting where and when you can surf it's not even funny. Claiming to "protect" swimmers while seriously endangering many surfers. O yeah, and the military ****ed us and owns a rather large strip of beach that only military I.D holders can get on. For being a huge surf town and one of the first places surfing took off on the East Coast, **** sucks.
    -sincerely,
    pissed drunk surfer

  8. #8
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    VB via PR and HI
    Posts
    231
    "O yeah, and the military ****ed us and owns a rather large strip of beach that only military I.D holders can get on."

    Yeah, I know.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    The marshlands, carolina
    Posts
    50
    I got my blue card. Just sign on the line, and if you qualify, maybe you my be granted entrance. Y'all would piss and moan if somebody handed you a plate of gold.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    BELMAR, NJ
    Posts
    1,296
    Images
    1
    Quote Originally Posted by dlrouen View Post
    VA Beach? I heard that people "dump" in the water there like it's their job. Dirty South.
    aqua bomb bro.... aqua bomb

    its healthy for everyone....