LOGIN | REGISTER

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 29 of 29

Thread: Tube tackle

  1. #21
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Central FL
    Posts
    4,305
    Quote Originally Posted by surfin paulie View Post
    Doesn't Gronk spike the ball so hard it goes flat or somethin?
    Yeah except that one time where the ball fell out of his hand while trying to spike it, that was a biff, but a funny one

  2. #22
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Aquidneck Island
    Posts
    46
    funny thing is...... if you watch the rest of slater's wave, he finishes rippin it then cruises in on his ass, almost certainly his last wave of the day. now i ask... wimpy move on slater's part? also, you really cant tell who dropped in on who because both guys were up and riding. Is Slater trying to use the "star card" here? Move was still sooooooo butter totally worth posting.

  3. #23
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    Atlantic City
    Posts
    2,023
    Quote Originally Posted by Aquidneck View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=GwVnq_t-Wc4

    Slater's way smoother at it... check out at about 1:37. just keeps on ripping after as well. perfectly executed lol
    if that was a calculated and executed move…….it was priceless. just golden.

  4. #24
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    Northern New England
    Posts
    571
    I've watched this video 3000 times in the last two days.

  5. #25
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Hilton Head Island - OB, SD
    Posts
    4,291
    Images
    26
    Quote Originally Posted by Aquidneck View Post
    funny thing is...... if you watch the rest of slater's wave, he finishes rippin it then cruises in on his ass, almost certainly his last wave of the day. now i ask... wimpy move on slater's part? also, you really cant tell who dropped in on who because both guys were up and riding. Is Slater trying to use the "star card" here? Move was still sooooooo butter totally worth posting.
    Yup, he burned and bailed. I love Kelly, but he was wrong there. He dropped in on the guy, then said something to him, maybe the guy gave him the nod to keep going and Kelly just accidentally clipped him, but Kelly burned him either way.

    There could be more to it, I.E. they had verbal communication on it before they took off and the guy had conceded, but video doesn't lie.

    One of my worst video moments, was on one of the better backside waves I have of myself on film. About head high at a reef break, it A-Frames and there is a tiny, short left hand barrel and a much better right. Anyway, its basically a split peak and when its comes, one guy goes right, one guy goes left. I literally spoke to the guy as the wave was coming, I was lined up to go right, he was left. I even said, "are you going left" he repies, "Yup", so I take off and as soon as I drop in, you see the guy decide to go right, and at that very moment, the wifey turned the camera on, so all you see if me look back, identify that someone is behind me, and continue to surf, roundhouse to bottom turn to a big into a big backside hack.... But point is, the video doesn't lie. I can show that clip to anyone and they would be like, dude, that was a di** move, but it wasn't. I knew the guy and it was the right thing to do, cause we literally talked about it as we paddled in. But it looks really bad.

    Maybe something like that happened to Kelly, but the final paddle in after the wave is SUSPECT

  6. #26
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    Northern New England
    Posts
    571
    ................3001

  7. #27
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    Marlton, New Jersey, United States
    Posts
    284
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Manisses View Post
    I've watched this video 3000 times in the last two days.
    you are not alone my friend haha

  8. #28
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    sea
    Posts
    1,731
    Quote Originally Posted by Aquidneck View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=GwVnq_t-Wc4

    Slater's way smoother at it... check out at about 1:37. just keeps on ripping after as well. perfectly executed lol
    lol that was the most gangsterest shyt I have ever seen lol.have to try that next time I go to Belmar.slater is the chuck Norris of surfing

  9. #29
    since when can Ronnie Lott surf? dayummmmm!