Balsa surfboards / balsa blanks surfboards / balsa wood

Discussion in 'Surfboards and Surfboard Design' started by ECOBALSA, Feb 21, 2012.

1. ECOBALSA

ECOBALSA New Member

1
    Feb 21, 2012
    Dear Friends

OUR COMPANY

ECOBALSA is a Peruvian company dedicated primarily in the management, production and sale of balsa wood (Ochroma pyramidale). Our balsa wood comes from managed forests in the territories of native communities in the Peruvian Amazon. We are a forestry company with a major concern in the environmental and social responsibility.

OUR PRODUCTS

Our main products include loose blocks, strips, rods, boards of different sizes, panels, frames, boxes and packing light, light platforms (floors) blanks surfboards, surfboards, longboards and blocks glued.

Best Regards

ECOBALSA S.A.C.
    www.ecobalsa.com
    Mobile: 51-1-997605703 / 993262651
    Phone: 51-1-5334517

2. ClemsonSurf

ClemsonSurf Well-Known Member

Dec 10, 2007
    EcoBalsa,

Su sito esta en espanol. Hay un sito en ingles tambien? No puedo hablar o leer como en el pasado y creo que mucha la gente en este sito no puedo leer espanol nada. Estoy haciendo mi primer tabla de surf usando sapele mahagony pero quisiera usar balsa en el proximo.

Viva el Peru!

3. spongedude

spongedude Well-Known Member

301
    Feb 28, 2010
    mis dos pesos

querido para comprar una tabla de balsa en ecuador pero la importacion a EE.SS. es muy cara y muy peligrosa para la tabla.